18

آج کا دن کیسا رہے گا ؟

برج حمل (سیارہ مریخ)21مارچ سے 20اپریل
آپ کیوں دوسروں کی مصیبت اپنے سر لینے کے چکروں میں ہیں۔ پہلے ہی نظر بد نے تنگ کیا ہوا ہے۔ اب اور مشکل فیصلے کر رہے ہیں اور خود کو پریشانی میں لا رہے توبہ کرلیں۔
برج ثور (سیارہ زہرہ) 21اپریل سے 20مئی
کئی عرصے کے بعد آج ستاروں کی چال آپ کے حق میں قدرے بہتر ہونا شروع ہے۔ اللہ کا نام لے کر آج اپنے مقصد کی جانب پیش قدمی کر لیں تو بہتر ہے۔
برج جوزہ (سیارہ عطارد)21مئی سے 20جون
استخارے کے بغیر نہ چلیں ابھی کچھ سمجھ نہیں آ رہا اس لئے بڑی غلطی ہونے کا امکان موجود ہے جو لوگ ایسا کریں گے وہ مزید پریشانی کا شکارہ و سکتے ہیں۔
برج سرطان (سیارہ چاند)21جون سے 20جولائی
آپ کو دعا سے کام لینا ہوگا کیونکہ دعا ہی سب سے بڑا وظیفہ ہے۔ اس وقت گھریلو مسئلہ بھی ہے اور جکڑن بھی۔ ناجانے کیوں آپ مشکل میں نظر آ رہے ہیں۔
برج اسد (سیارہ شمس)21جولائی سے 21اگست
آپ کو اب بڑے محتاط انداز سے قدم آگے بڑھانا ہے اور رشتوں کو مزید خراب ہونے سے بچانا ہوگا۔ جو لوگ اگر چاہتے ہیں کہ دوبارہ سب مل جائیں وہ غصے کو قابو میں رکھیں۔
برج سنبلہ ( سیارہ عطار د) 22اگست سے 22ستمبر
شام سے پہلے آپ کی مشکل کے خاتمے کی خبر آ سکتی ہے اور اب زبان کو قابو میں رکھنے کا مشورہ بھی ہے جن افراد نے اپنا کام شروع کرنا ہے وہ بسم اللہ کرکے قدم تو اٹھائیں۔
برج میزان (سیارہ زہرہ ) 23ستمبر سے 22اکتوبر
نامعلوم شخص کسی حوالے سے مدد کے لئے تیار ہوگا اور جو لوگ کسی بھی الجھن میں مبتلا ہیں وہ اس سے نجات حاصل کر لیں گے۔ آپ کی ایک بڑی پریشانی ختم ہو گی۔
برج عقرب(سیارہ مریخ) 23اکتوبر سے 22نومبر
ایک بار پھر صورت حال آپ کے حق میں ہو گئی ہے اس کا اندازہ آج ہی ہو جائے گا جو لوگ عرصہ دراز سے روزگار اور گھریلو ماحول کی وجہ سے پریشان تھے وہ بہتری میں آ جائیں گے۔
برج قوس (سیارہ مشتری)23نومبرسے 20دسمبر
کچھ رقم ہاتھ میں آ سکتی ہے اور جن لوگوں کی رقم بلاک تھی اس کی واپسی بھی ممکن ہو سکے گی۔ اس وقت آپ کا اٹھایا ہوا قدم کامیابی دلانے میں مددگار ہوگا۔
برج جدی( سیارہ زحل) 21دسمبرسے 19جنوری
ایک باہر کا شخص مدد کے لئے تیار ہو سکتا ہے جو لوگ عرصہ دراز سے بندش میں مبتلا تھے وہ آزاد ہوں گے۔ آپ کی گھریلو پریشانی کابھی حل نکل آئے گا اور کچھ رقم بھی ملے گی۔
برج دلو( سیارہ زحل) 20جنوری سے 18فروری
آزادی محسوس کریں گے کافی دنوں سے مشکلات میں چلے آ رہے تھے۔ اب صورت حال تیزی سے آپ کے حق میں بدل رہی ہے۔ ان دنوں صرف روزگار پر ہی توجہ رکھیں۔
برج حوت (سیارہ مشتری)19فروری سے 20مارچ
اگر آپ کا دل آپ کے قابو میں آ جائے تو آپ کے زیادہ تر مسئلے تو اس سے حل ہو جائیں گے۔ نا جانے کیا کر رہے ہیں۔ زائچہ بتا رہا ہے زندگی کو خراب یا ضائع کر رہے ہیں، صدقہ دیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں